sobota 22. decembra 2007

Deň prvý - Zrod

Dnes mi kamarátka Mirka (ktorej momentálne gratulujem ako k prvej spomenutej v celej historií mojho denníčka..) veľmi násilnicky vtĺkla chrobáka do hlavy (podľa veľkosti mojej zaujatosti to bol asi Roháč Obyčajný) tým, že si vytvorila vlastný blog, v ktorom ešte nevie presne čo bude uverejňovať (no.. vlastne prvé nápady aj má, ale pochybujem že to ostane pri prvopočiatkových príspevkoch "zaujímavosti o čokoláde", "zaujímavosti o snowboardingu" a ankete na tému "čo pre teba znamená láska" ) no tak som si povedal, že nemôžem zaostávať za ženou, tak že si spravím aj ja.. a just lepší!.. budem si písať DENNÍK.. tramtararááá.. práve ste spatrili originalitu v jej najpriezračnejšiej podobe!.. pochybujem že to niekoho mohlo predomnou napadnúť, takže sa budem tešiť úspechu tejto prevratnosti, ktorá postaví na hlavu celý svet blogov a internetu vôbec.. ale nie.. žarty bokom (xixi).. nejde mi o žiadnu parádu.. chcem si písať pre seba, aby som si túto stránku v starobe nájsť a čítať si s miernym chichotom škrabkajúc si po spotenom pupku pomýšľajúc nato, že svet bol niekedy krásny a nie ako teraz s dvoma deťmi s inteligenčnými nedostatkami nakrku a síce krásnou ale ťapnutou ženou po boku..... tak si pre dnes dám heslo ktoré mi dodá optimizmu a pre ktoré ako starec si budem prikladať rozpálený hrniec k čelu ako znak zúfalosti, že prečo som tak debilne mrhal časom - "tož vitaj krásny svet včerajška !!"

Žiadne komentáre: